Flygande Kalle

Idag har jag jobbat större delen av dagen, 7-17. Jag har lärt mig massor av nya saker! Visste ni till exempel att det finns barnmat som heter "Flygande Kalle"? Jag blev så fascinerad att jag var tvungen att googla, och det visade sig att Flygande Kalle är som Flygande Jakob, fast du byter ut kycklingen mot kassler. Så, Moa, nu kan vi äta flygande Kalle!

Nu ska jag slösurfa i väntan på maten, sen ska jag hoppa i säng. Imorn ringer väckarklockan 05.01 och då ska Loisa vara pigg och glad. Föresten... jag var på ur och penn häromdagen. De hade REA, 50%!! Men jag kom tomhänt därifrån för jag hittade inte min drömklocka. Men det fanns många andra fina guldklockor...


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Din kommentar :)

Trackback