Lovely day med KJ

Idag vaknade jag upp i varberg av att pappa kom in kl halv 7 och sjön "ja må hon leva". Ja, tänk om det vore så trevligt, men nej, de skulle bara säga hejdå innan de åkte till Azorerna. Men gulligt av dom att väcka mig :) Som tur var somnade jag om!

Tillbringade sedan större delen av dagen med att gå omkring i varberg med KJ vid min sida - och så underbart att träffas! Vi brukar ses en gång i halvåret, vilket är alldeles för sällan... blev en premiärglass på kulingen och en tur kring fästningen.

Tjena vad blond jag har varit...och vad välrakad KJ har varit...haha..när var detta..2007?

Kommentarer
Kommenterat av hanna

Jag hinner tyvärr inte fixa de med kedjebrevet som du skickade men tack ändå :) hoppas du hittar någon annan som du kan skicka de till! Vi måste verkligen ses i sommar! kram!

2009-06-12 @ 09:23:20
URL: http://johanssonhannaaa.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Din kommentar :)

Trackback