Två frisörer på en dag

Jag har vart och klippt mig. Haha, nu ska ni få läsa något roligt! Jag hade bokat tid hos en ny frisör som jag blivit rekommenderad. Så jag cyklade till stan, gick in hos frisören och satte mig och väntade. Så frågade en tjej där om jag bokat tid. Jag svararde då att jag hade tid kl 11. Ja, det går bra sa hon, så jag satte mig i frisörstolen och berättade hur jag ville ha håret. Sedan skulle jag följa med bort och skölja håret. Men vad konstigt tänkte jag, Karin sa ju att dom aldrig brukar tvätta håret där hon klipper sig. Jaha... men så ringde deras telefon och hon svarade med företagets namn. DÅ fattade jag att jag satt hos fel frisör och fick snabba fötter. Till slut hittade jag rätt frisör och vi klippte av en bra bit på håret, och Loisa blev sketanöjd :)

Jag har även i dagarna inhandlat nya stickor och garn så det är bara att ta tag i mitt nya stickprojekt, och förhoppningsvis tar detta hela sommaren så jag behöver inte hitta på nya projekt hela tiden :) Nu längtar jag till stickjuntan ikväll, det ska bli så mys!


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Din kommentar :)

Trackback