Natt hos Tant

Jag har sovit som en liten bebis hela natten, trots att syrran har fått sms och påstår att grannen har spikat hela natten. Nej nej nej, jag har sussat så sött så! Har ingen liten Wendela som petar på mig varannan timme. Fast jag saknar henne supermycket redan nu. Antagligen somnade jag gott pga gårdagens hårda träning - dubbelpass. Det ska jag bannemej prova lite oftare. Fast det gjorde lite ont att gå upp idag.

Nu blir det rapportskrivning och lite bitterhet över min utbildning. Lärarna lägger in lektioner samma dag och de krockar med varandra, samtidigt som jag ringt mitt nya jobb som en galning för att byta tider. Om mina lärare får för sig att flytta på ännu fler lektioner blir jag..bitter.
Okej, dags att ta tag i livet!


Bitter...näää

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Din kommentar :)

Trackback